Mitt ärende
För att underlätta hanteringen av ärenden och förtydliga förväntningar, gällnade återkoppling, så har vi valt att kategorisera kontakt med Auricula supporten i 8 olika kategorier. Nedan återfinns en kort beskrivning av respektive kategori tillsammans med vilka åtgärder som Du kan vidta innan/när ärendet skapas och hur Du som användare kan förvänta dig att ärendet kommer att hanteras av den centrala Auricula supporten.
Typ 1-3 berör olika problem kopplade till att användaren inte kommer åt systemet. Generellt har vi INTE mandat att administrera Era behörigheter i systemet. Dessa administreras lokalt hos er av behörig personal.
Typ 4 är kopplat till eBREV.
Typ 5-7 olika typer av frågeställningar eller synpunkter
Typ 99 Övrigt, används i huvudsak om ingen av de övriga typerna stämmer in på beskrivningen av ditt ärende.
{ifaq view=|category| id=|65| showtitle=|0| showdesc=|0| template=|basic| }