SveDem

Om du har problem med att logga in i SveDem bör du börja med att testa ditt kort via https://test.siths.se/ . Om du får ett felmeddelande när du testar kortet bör du i första hand kontakta din enhets IT-support. Om ni använder Net-ID version 6.5 eller tidigare så bör ni uppdatera till 6.7 eller senare. Det finns ett  känt fel för Windows 10 kopplat till Net-ID, läs mer på Ineras hemsida. Om ni nyligen uppdaterat till Windows 10 har ni antagligen också fått webbläsaren edge. SveDem fungerar inte i edge men i er dator finns även webbläsaren IE 11, prova att logga in i SveDem med den istället.

Om er IT-support inte kan lösa ert problem kan ni kontakta oss med en kopia på informationen ni får upp när ni testar ert kort.

SveDem fungerar nu i webbläsaren Google Chrome.

 

 

Tillbaka till toppen
Cookies gör att denna webbplats fungerar korrekt. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies.
Vår policy om cookies och personuppgifter OK