1. Möjligheten att logga sena brev måste aktiveras.

  2. Alla brev som rapporteras som sena måste loggas med den inbyggda funktionen för att vi skall kunna följa upp dessa. Loggas breven inte som sena så är de i praktiken inte sena i Postens ögon för de kan inte felsöka på vår återkoppling att X brev blivit sena. Vi kan heller inte kräva någon ersättning från Posten. Det är viktigt att brev som är sena loggas som sena annars kan vi uppleva vi att denna del av tjänsten fungerar trots att den inte gör det.

  3. Brev som av någon anledning returneras till Er behöver vi erhålla en kopia av tillsammans med en beskrivning av när de kom tillbaka och er bedömning av orsak (om möjligt).

  4. Erhåller en patient felaktiga uppgifter i ett brev vill vi likaså erhålla en kopia av detta för att kunna möjliggöra en korrekt felsökning.

Notera att de flesta av inställningar för hur eBREV skall hanteras behöver aktiveras av en lokal/Regional koordinator. Se inställningar som behöver göras för beskrivning av möjliga inställningar kring hanteringen av eBREV.

Tillbaka till toppen
Cookies gör att denna webbplats fungerar korrekt. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies.
Vår policy om cookies och personuppgifter OK